v Čechách

Cvičební pobyty pro ŽENY i MUŽE, kteréhokoli věku

V době, kdy nebude probíhat cvičení, můžete využít relaxační masáže

Nemáte hlídání a chcete vyrazit i s dětmi ? - využijte nabídku pobytů s hlídáním dětí ZDE

Nabídka termínů BEZ DĚTÍ na konci této stránky

ZDARMA MASÁŽ za včasnou úhradu

Styly cvičení:

KRUHOVÝ TRÉNINK - na hubnutí / spalování podkožního tuku, zpevnění, zvýšení fyzické kondice

BODYSTYLING
- na zpevnění, posilování (komplet celého těla - záda, paže, problém. partie,...)

BŘIŠNÍ PEKÁČ
- břicho "100 krát jinak"  (šikmé, spodní, přímé....)

PILATES
- cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání

POWER JÓGA
- jaké jsou hlavní rozdíly v porovnání s klasickou jógou? Nejzásadnější bude celková rychlost prováděných ásan. V power józe nejde ani tak o dokonalé prodýchání jednotlivých pozic, jako o dynamický a zároveň plynulý přechod z jedné pozice do druhé. Není zde ale pevně stanovena sada cviků, proto se hodiny liší v závislosti na cvičitelích a jejich preferencích.

TABATA
- je cvičení zaměřené na vysoký a inzenzivní výkon ve velmi krátkém čase. Jedná se tedy o další HIIT (high intensity interval training) kombinaci aerobního a silového cvičení s velkou účinností. Jak je již možná některým známo, toto kardio cvičení objevil japonský vědec Dr. Izumi Tabata s týmem výzkumníků z Národního institutu pro zdraví a sport v Tokiu a jak můžete vidět podle názvu, Dr. Tabata tuto metodu podle sebe pojmenoval. Na tuto metodu cvičení došel Dr. Tabata s jeho týmem tak, že provedli výzkum na dvou skupinách sportovců. První skupina cvičila hodinový trénink střední intenzity pět dní v týdnu po dobu šesti týdnů. Druhá skupina cvičila vysoko intenzivní trénink TABATA, čtyři dny v týdnu a také po dobu šesti týdnů. Výsledky obou skupin byly po šesti týdnech následující: První skupina si zlepšila kardiovaskulární systém, ale po svalové stránce byly výsledky téměř nulové. Druhá skupina vykázala vyšší zvýšení jejich kardiovaskulárního systému o 14 % a anaerobní se zlepšil o celých 28 %. Takže výsledky výzkumu hovoří pro tabatu jasně.

Účinky tabaty:
Tento trénink vypadá na první pohled velmi jednoduše, ale ve skutečnosti je opravdu náročný. Skrze tabatu máte možnost dosáhnout lepší postavy i kondice v kratším čase, než při jiných kardio cvičeních. Jak jsem už zmínil o pár řádků výše, účinnost TABATY je dokázána vědecky v číslech a jako cvičení řadící se do skupiny HIIT, dokáže spálit více tuků, než středně náročné tréninky.